Blogger Backgrounds

04 May 2012

Selamat Tinggal Nani Husain

Hello Readers..
Kali nie entry dibuat khas untuk my BFF Hany Husain .
Aduh pejam celik pejam celik dah 3 tahun rupanya kami berkawan .
Rasa macam baru semalam jea kenal die nie . 
Hehehe..

Btw, thanks because sudi jadi teman aku selama perjuangan kite kat PIS nie .
Macam2 dugaan kan .
Pahit, manis, tawar, kelat semua la ade .
Tapi semua tu kejap jea . Pastu baik balik kan .

Serius sedih sebab esok kau dah tinggalkan aku . HAHAHA nnt dah tade sape lagi aku nak buli . Ehh die yg banyak buli aku sebenarnya tau . Ini serius tak main2 . Memalam before tidur dah tade org nak borak ngan aku dah . Selalu die la yang suke membebel bercerita . Tapi aku like sgt2 . Pasni dah tak duduk serumah dgn die sebab selalu mmg aku ngn die jea kene tinggal kat rumah sewa nie . Cik miera & Cik sila selalu tinggal kite berdua kan Mahani . Serius nnt aku rindu kau doe cik mahani . Ehh banyak betul nama aku bagi kat die kan .

Okay chumil jea Cik Hany nie .

Cik Hany, aku mintak maaf ehh kat kau kalau aku de wat salah, t,over bile cakap ke ehh . Maklumlah aku nie manusia biasa yang tak lari dari buat kesalahan . Hope persahabatan kite nie kekal sampai bile2 walaupun jarak memisahkan kite ehh . Cehh ayat nak berpuitis pulakkan .
Okay simpan semua kenangan bersama dengan kami2 gadis from Johor nie . Kihkihkih

Ingat walaupun sejauh mana kite, sekarang nie dah moden . Macam2 cara kan . So, contact dengan aku ehh . Jgn lupe tu . Nnt aku rindu kat kau yang chumil tuh . HEHEHHE .

Cik Hany Husain . Ur so sweet larh :)
<3 Hug kiss <3
U all My Bestie Forever <3

Awak2 semua esok dak Hany nie dah nak balik kampung halaman .
Okay aku sedih sgt2 sbb die nak tinggalkan kite .
Nnt kite dah tak dapat buli die lagi . 
OMG ! Jom baling tepung kat die nak . Ehh cam sambut besday pulak dah .
Ape2 pun Hany jgn lupe kami ehh .
Jgn sombong2 tau dgn gadis2 johor nie :)
Take care  always tau .
I will miss u mucuk <3
Friend forever & ever .


2 comments:

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}