Blogger Backgrounds

31 August 2011

sumpah tak tipu !

Tetiba rasa macam LOSER sangat hari nie . WHY ????
hurmmm mcm2 perasaan yg timbul dlm diri aku sekarang. Haihhh kenapa lahhh kan. Kenapa mesti ade perasaan cam nie kat semua org. Normal lah wahai HATI. Tak semua org sama. So, setiap org ade perasaan yg berbeza. Sama lah mcm kaw sekarang nie kan. Kau rasa RINDU kat seseorang kan . HAHAHA . Sumpah tak tipu. Memang tuh lah perasaan kau sekarang. RINDU SIAPA ??? org jauh or org dekat nie :)
Wahai si HATI, aku mmg faham kau sekarang nie. But, kau kene lah kuatkan semangat. Aku tak dapat nak tolong kau lah. Susah sgt permintaan kau nie. Aku tak dapat nak tunaikan. Mungkin dulu boleh, tapi tidak lagi untuk kali nie. Haihhh SORRY lah sbb jadi macam nie. Biasalah, lumrah hidup mmg mcm nie kan. Mungkin ianya bukan insan yg patut kau RINDU mcm ape yg kau bagitahu kat aku tuh. Bersabarlah wahai hati. Satu hari nnt kau mesti boleh hilangkan rasa RINDU kat die :)
yeahhhh..... I SURE MISS YOU A LOT :(

Tolong lah KETENANGAN. Bantu HATI yg tengah dalam KERINDUAN yg teramat sgt nie. hurmmmmmm !!!


1 comment:

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}