Blogger Backgrounds

03 September 2011

sedang berakaun !

Hari-hari yang malang bila belajar akaun. Haihhh kenapalah akaun tuh susah sgt. Banyak sangat bende yg nak kene igt, hafal, teliti & lain2 lah. Salah sikit je boleh m'dtgkan effect yang byk. Aduhaiii ....stressss aku cam nie.
Kepala otak aku nie mmg bergeliga sungguh. Kadang semua bnde kau tahu kan. SUSAH...SUSAH..SUSAH !
FULLSTOP... Sekarang nie semua susah. Tade pon yg senang wahai Cik Farhana. Alahai ape ke malang yer lah hidup aku nie. Bile lah nak abis belajar. kepala aku nie dah tak ley go. Time belajar banyak benda nak kena pikir kan. itu lah ini lah. APTB ! stress lah kalau sebut pasal belajar. Actually tade ke belajar yg tak yah amik kuiz & test. ade tak. HAHAHA suke hati kaw je kan nak cam tuh. Baik duk umah je lah . GGRRRRR saya stressss yg teramat sgt . FAHAM TIDAKK !!!
mungkin satu hari nnt muke aku jd cam nie kan . HAHAHAHA

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}