Blogger Backgrounds

15 September 2011

peperangan berlaku

Hye Blogger, Hye Follower :)
Rasa dah lame tak update this blog lah . Sementara ada masa yang terluang nie rasa tangan nie gatal2 lah nak menaip . HAHAHA . Buat assignment tak nak . Ape lah kan . Hurmm nak share pasal tajuk kat atas tuh . "PEPERANGAN BERLAKU" ??? Ape tuhh ??? HAAAA kalau nak tau peperangan apa, jap lagi aku story morry . HAHAHA . Bukan apa this week rasa cam busy giler . Walaupon kelas dari hari isnin sampai lah ke hari nie cam nak tak nak jerk, tapi aku rasa cam beban giler kat kepala hotak aku nie lah . Mana tak yer, nak buat itu lah, nak buat ini lah, nak settle tu lah, nak settle nie lah . Haihhh bingung taw tak . But, aku senyapkan jerk . Malas nak ckp banyak . Terima je lah kan . Nie lah kehidupan sbg seorang pelajar . HAHAHA . Actually for this week mmg byk giler nak kene buat . Sumpah mmg aku rasa cam dah tak nak belajar . Start dari hari Isnin, aku dah kene Interview untuk Report Latihan Industri . Rasa cam dupdapdupdap gak lah . Tapi berkat sokongan dari kawan2 semua yer okay jea . So, redha jea lah lecture tuh nak bagi markah bape kan . HUHUHU :) then hari selasa, kelas cam biasa jea . Tade lah stress mana pon . Malam selasa tuh aku & housemate study giler2 punye . Kompon mmg cam nak giler kite org . Nie semua sbb TEST & ASGMNT AKAUN . hahahaha . GGRRR rasa nak giler aku dibuat yer time tuhh . Yela kan, tajuk yg lect buat tuh aku mmg tak reti . So nak tak nak kene lah belajar cam ner nk buat benda alah tu kan . Aku pon tgok lah contoh2 yg lepas . Aku nie jenis malas sikit nak buat latihan & try buat soalan yg pernah bincang tuh . Aku just belek2 jea buku tuh . HAHAHA .Then paham kan lah sikit2, alhamdulillah semuanya okay . HAHAHA nak jawab akaun tuh cam nak g medan perang tau tak . Takut giler . Macam2 kan . After test tuh, giliran asgmnt pulak . haihhh apa lah nasib kan . Tengok soalan ' BALANCE SHEET '. ouhh tidakk !!! Aku rasa cam kene tembak time tuh. Alamak tak study bnde tuh, tak ingat format, nak letak mane, cam mane nie... HAHAHA kalot kot time tuh . Bende tuh buat dgn partner, & my partner is miss miera . Kalam kabut kite org settlekan soalan tuh . Siap bergaduh bagai . HAHAHAHA kelakar lah . Tapi alhamdulillah lah kami berjaya . Time buat soalan last tuh mmg dalam hati hentam je lah . Asal dpt markah . HUHUHU . Bala lagi satu,   kuiz yg menimbun . Perhhh banyak yer keje kan . arrghhhh stresss sgt . Hari nie lah aku rasa cam huru hara giler . But, buat kuiz dgn tenang jea . HAHAHA . TQ kpd lecture sbb menolong kami . ngeee~~~

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}