Blogger Backgrounds

22 September 2011

Siapa Nak Kawin dgn Anak Dia ???

Khas untuk wanita yang nak letak harga hantaran :)


Mak Cik : "anak makcik belajar tinggi kat oversea dulu. Makcik tak nak letak harga, tapi biarlah berpatutan. Selalunya yang belajar tinggi nie dalam lingkungan 20ribu. Tapi inilah satu-satunya anak perempuan makcik. Harap paham-pahamlah yer.."
Mamat : "Saya paham maksud makcik. Tapi saya harap makcik pon pahamlah yer. Kalau terlampau tinggi, terpaksa ditangguhkan nanti. Biarlah dicepatkan. Biar jauh dari maksiat.."
Makcik : Kalau kamu tak mampu, anak makcik nie bukan tak laku. Ramai lagi yang berderet tengah menunggu. Kalau harga rendah, apa pulak orang cakap nanti"...
Mamat : "Kalau makcik nak jual anak macam jual kereta, kita buat macam nie.. Sekarang jugak saya bayar DOWNPAYMENT 2ribu. Saya bawak anak makcik balik, malam nie saya TEST DRIVE dulu semua..Kalau barang dalam semua bagus, jgn cakap 20ribu, 30ribu pon saya berani letak.. Tapi kalau dah LEMAU, ENJIN pon tak bagus..tuuihhhh !!! anak makcik sekali dengan deposit tu makcik boleh simpan..."


HAHAHAHA betapa kurang asam yer mamat nie kan . Tapi ada betol yer jugak . Jgn lah nak letak mahal2 sgt . Makcik tuh macam nak jual anak gaya yer . Berpatutan sikit ehh . So, kpd sesiapa yang dah nak berkahwin tuh, igt2 lah yer . Jgn terlalu membebankan org lain . Cukup sekadar bersederhana sahaja . Renung-renungkan lah :)

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}