Blogger Backgrounds

10 September 2011

Jangan Sibuk Hal Orang

Haihhh blogger :)
Bosann Bosann Bosann dan Bosannn...
Tade bende lain ker nak buat masa hari minggu nie . Asik ngadap lappy dan on9 . APTB kan . HAHAHAHA kesian kan . 
Actually berkenaan tajuk entry kali nie .
JANGAN SIBUK HAL ORANG . Kenapa erkk ???
Aku nie hanya manusia biasa yang tak perfect . Yeahh i know that . Tak payah susah2 nak bgth aku okay . But, aku boleh except benda tuhh . Tapi jangan lah sampai nak paksa aku buat satu bende yang aku tak suke dan aku memang tak nakkkkk !!! Sibuk lah kau nie . Then lagi satu jangan nak paksa aku except sesiapa okay . Sbb yer knp ??? Sbb aku tak nak lahhh . Suke aku lahh . Haihhh susah kan kamu nie . Jaga diri sendiri dulu lah . Please jgn nak kacau hidup org lain k . Itu jerkk :)

(merepek)

Sekian, tq...

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}