Blogger Backgrounds

29 September 2011

perasaan kami dipermainkan !

Assalamualaikum kepada blogger sekalian...
Hurmmm entry kali nie entry pasal aku menyirap, geram, rasa perasaan dipermainkan . HAHAHA
Mana tak yer.. this week mcm tade makne pun dtg kelas..Gerammmmm Lahhhh !!! asik tade kelas.. mmg lah seronok.. tapi lastly kite jugak yang jadi mangsa nak ganti2 kan . huhhhhh penat lah jadi pelajar nie ...bile lah dugaan nie semua nak berakhir kan... Hope 1 sem yang last nnt semuanya berjalan lancar kan buat aku dan rakan-rakan semua...ermmm redha je skrg nie.. tak leh nak kate pape.. kalau aku tahu bende nie nak jadi kan mmg aku dah balik kampung hari rabu after kelas BI . grrrr gerammmm yer... hehehhehe...sakit hati nie . pehhh lame kottt terperuk kat sini. Ape pun tak jadi lah . habis duit je duk sini ...kalau tak boleh aku balik kampung & tolong ape yang patut kat umah tuhh...haihhhh.....kalau kelas ganti ahad nie tak jadi jugak tak tahu lah nak cakap ape.. mmg nasib si pelajar lah erkkk....So disini aku nak katakan aku mmg geram sebab jadi cam nie akhir nya !!!
BILE AKU DAH GERAM MUKA JADI CAM NIE LAH !

1 comment:

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}