Blogger Backgrounds

27 September 2011

You Are part In My Life :)

Hello Blogger, Hello Followers...
Haihhh dah lame sgt tak mengupdate blog nie ...sedikit kemalasan telah menyerang dalam diri aku dan meninggalkan virus yg mengakibatkan aku malas nak buat entry merepek aku nie . HUHUHU . Okay berbalik kepada entry kali nie yg bertajuk YOU ARE PART IN MY LIFE ! siapakah??? Saje kan nak wat tanda tanye . ermmmm haruslah si dia yang sgt aku sayangi . SIAPA ???? adalah......hehehehe

Orang yang aku maksudkan tuh ialah MY FATHER & MY MOTHER. Korang semua pun mesti sayang kat mak ngn ayah korang kan. Jgn nak tipulah sapa yang kata tak syg tuh . Meyhh jumpe aku & bgth knp korg tak syg mereka . Ade reason ke tak !!! HAHAHAHA . Bagi aku mak ngn ayah nie adalah segala-galanya . Kalau mereka takde kite pon tade right . So, bile aku igt balik semua pengorbanan family aku tetiba terfikir (SUSAH YER MEREKA NAK MEMBESARKAN KAMI 5 BERADIK, CARI DUIT, KERJA SAMPAI LEWAT MALAM, SENTIASA FOLLOW UP PASAL ANAK, RISAU ANAK DUK JAUH, ADE DUIT KE TAK, DAH MAKAN BELOM & mcm2 lah) abah selalu pesan kat aku, jaga diri, jgn wat bende2 yang tak elok, igt mak bapak kat rumah & blablablahh....dan dari situlah aku tahu betapa sayang yer mereka kat aku . Kasih sayang mereka tak penah nak hilang . Tak tahu lah mcm mana satu hari nnt aku hilang mereka . Mmglah semua tak nak hilang org yg tersyg kan. HUHUHU . Kekadang aku pon terfikir mcm mana kalau mak ngn abah dah tade . Tade sape lagi yang nak amik berat pasal kami adik-beradik, tade lagi tempat kami mengadu nasib, tade lagi yang nak bagi nasihat pada kami, tade lagi nak dgr bebelan dari mak ngn abah... ishhhh susahkan...so, selagi kedua ibu bapa kita masih ada nie jangan lah kita sia2 kan mereka . Begitu besar pengorbanan yang mereka berikan sejak kita kecil lagi . Pada aku kalau nak buat sesuatu perkara tuh mesti nak kene igt mak bapak dulu . Tak tahu erkk nape . Tuhan tu lebih tahu . So sayangilah mak & abah kita macam mereka sayangi kita masa kita kecil dulu .

SAYA SAYANG MAK & ABAH SAYA
SAYANG SAYA TAK KAN PERNAH HILANG SAMPAI BILE2 ...
SAYA RINDU MEREKA SANGAT-SANGAT...
YOU ARE MY LIFE <3

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}