Blogger Backgrounds

06 September 2011

Lain yang disuruh, Lain yang dibuat !

HAHAHAHA ape lah nak jadi ngan kami 4 sekawan nie kan . Lain yg disuruh, lain yg kami buat . Sepatutnya g Poli dengar ceramah . But, kami g Jusco tgok wayang . HEHEHE sorry to say lah . Bukan sengaja . oppsss memang sengaja tak nak dtg ceramah tuh . Bukan ape, bosan tau tak . Duk lame2 dalam dewan pastu ngantuk2 bagai . Kang nnt penceramah lagi sakit hati . Betol takk ??? Baik kami tak yah datang . So, kepada sesiapa yang datang tuh untunglah dapat Mcd free ehh . Oppsss lagi satu jangan lah nak sibok2 cakap kami or dak2 lain tak datang ke ape . Sendiri2 punya hal lah kan , kite org tak ggu hidup awak2 semua oke :)

Hurmmm actually seronok kan kawan2 kita berjimba-jimba at Jusco semalam . Tengok wayang..buat wayang ... EHHHH tidakk . just tgok jea oke . HAHAHA . kami pergi b'4 jea lah . Then dtg lagi 4 org . Siapa ??? Rahsia lah . Mane leh bgth . Kang nnt timbul Kontroversi lakk . haihhh !!!
Hahhh nie dia . Tiket wayang kami :)
miera, panot & anie...
anie & sila ...
After tgok wayang kite org ramai2 g mamam kat foodjunction . Alahai semua lapar yerkkk . nyummy !!! agak seronok yekk time tuh . Mungkin dak Anie lah paling bahagia . HEHEHE oppsss sorry :)
huhhh kenyang sudahhh !!! erkkkkkk.... Then cik Miera ajak main benda alah kat sebelah tempat kite org makan tuh . alah tmpt men2 game tuhh larhhh . hahaha . Aku memang suke main bnde alah tuh . Aku follow dgn hati t,buke . Cewahhhh ! First game men masuk2kan bola dalam jaring tuh . Like men Netball or Basketbal lah gaya yerr . huhhh penat siott tgn . Hampeh tgn aku nie cam terer lak ann . Then second game men yg menari2 tuh . Entah pe bnde lah . Aku men ngan Cik Sila . haihhh ponekkkk bena lahh aku . SEMPUTT meyhh . Seriusly . HAHAHA . 
Natang nie lah aku men . tak penah2 taw . Semangat giler . HAHAHA buruk perangai ann :P
Last game men Kereta . HAHAHAHA ape pon ta bole kan . Bukan main excited lagi men bnde alah tuh ngn Miera . Semangat beb kite org . Kadang beli 1 token je kan kami nie . Asal tak lehh . pelikkkk ??? Tgok punya tgokk mak aihhh 4 token la siakkk . Dalam hati dah geram je nie . HAHAHA . Terpaksa lah beli lagi 6 token tuh aku ngn miera . GGRRRRRR !!! Aku tye adik sebelah tuh die wat tak tau je . Fokus die men Game Kereta tuhh kann . Geramm lak aku . Then kite org pon main lah game tuh . Susah gak . Cam pundekk lahhh . FOKUSSSSS !!! nnt excident .
HAHAHA miera sgt fokus disitu yea . Rider maaa :)

HAHAHAHA yg penting kami sgt puas, sgt happy, sgt penat . FULLSTOP !

1 comment:

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}