Blogger Backgrounds

14 January 2012

Ke Arah 21 Tahun

Dear Readers,
 Hari nie 14 Januari 2012 .
2 hari lepas 12 Januari 2012 .
Tarikh yang amat ditunggu-tunggu oleh aku .
Why ???
Sebab aku akan masuk ke alam 21 tahun .
Dan sekarang umur aku dah genap 21 tahun . HAHAHAHA .

Actually nak conteng kat blog sendiri tentang kejadian yang menimpa aku pada umur 21 nie . First, macam biasa bila besday seseorang . Kawan2 dah get ready nak kenakan kita kan . Dan aku terasa sangat SWEET malam tu sebab kene simbah dengan air ramuan titikpeluh housemate aku semua . Wangian yang pelbagai jugak la aku dapat bila air tuh disimbah tepat pada aku kan . Then, siap sedia dengan tepung setengah paket . Huaaaaa dah agak dah kene . Penuh satu badan dengan tepung . Terasa macam jadi ZOMBI malam tuh . Haihhhhh ..... Actually dah taw awal plan mereka nie . Yess, tetiba pulak dorg nak g kedai memalam . Then, aku terdengar suara2 sumbang pasal plan dorg nie masa dorg kat bilik . HAHAHA . Tapi buat2 tak tau sudah kan :)

Second benda yang terjadi . Haaaa sakit meyh . Sebab apa ??? Sebab aku jatuh tangga pagi2 buta . Baru kuar bilik air masa tu . Biasa la, kaki tengah basah . Tah macam mana erkk salah parking pulak kaki nie . Terus zapppppp jauh tangga . Argghhhhh aku jea tau sakitnya macam mana . Habis baldi yang ada kat tangga tu aku langgar . HAHAHA . Dapat la hadiah kan sebab luka kat siku meninggalkan kesan pada aku hari tu :D

Last, after kelas petang tu lagi sekali aku kene . Kali nie dengan classmate pulak . Arghhhhh aku nampak tepung+telur . Banyak jugak telur dorg bawak masa tuh . Dalam 5 or 6 biji kot . Aisehhhhh lemah dah aku bab2 cam nie . Aku fikir kalau kene telur mau tak menangis aku . Errrr patut yer bukan aku yang kene larh . Tak aci meyh . Nasib la tak banyak tepung melekat kat baju aku time tuh . HAHAHA . Alhamdulillah la kan . Hihihihi :)

Papepun thank kepada semua pihak yang terlibat utk kenekan aku . HAHAHA . Aku ingat sampai bila2 . Insya'Allah time besday korg aku balas balik . Hihihihi :D




No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}