Blogger Backgrounds

08 January 2012

Love At First Sight

Dear Readers, Follower & Blogger...

Hari nie 8/8/2012, dan terasa ingin cuci mata dengan membaca blog2 yang aku jumpe . HAAAA pelikkan . Dan ada satu perkara yang amat menarik minat aku untuk menambah koleksi blog, membuat senaman jari jemari dan refresh balik ape yang patut untuk entry kali nie . Bila jeling sikit title kat atas tu, korang akan nampak perkataan nie "Love At First Sight". Betul tak . Hihihi dah agak dah .

Okay, kenapa entry nie aku buat ? Mesti bersebabkan . Bukan sebab aku, tapi sebab die . Siapa die ??? Kawan aku la . HAHAHA . Pening2 jea aku nie kan . Yes betul . Idea dari seorang kawan maka wujudlah entry nie dalam blog aku . Okay, jom kita tengok ape yang aku nak lekatkan kat entry nie :D


Apa yang korang faham pasal Cinta Pandang Pertama ? Haaaa mesti tahu kan . Kalau tanya kat aku, dah tentu2 aku jawap nie "sekali pandang, terus jatuh cinta". Tapi betul ke ? Kalau dua kali pandang jadi cinta ape pulak ? 

Agak jiwang jugak la malam nie bila berbicara tentang cinta dengan kawan . HAHAHA . Amik mood katakan . Banyak benda yang die kongsi, pendapat yang die bagi dan sangat teruja bila dengar . Mungkin pada pendapat seseorang Love At First Sight nie terjadi bila kita dah setkan ciri-ciri pasangan idaman kita dalam kepala . Suatu hari bila tiba masanya untuk kita jumpa dengan dirinya, mereka pon akan jatuh hati . Agree tak dengan statement nie .

Sebenarnya, pada aku benda nie perkara yang sangat subjektif . Sering diperkatakan oleh orang ramai . So, tak hairanlah kalau seseorang tu memang sukar untuk mencari cinta . Mungkin belum tiba masanya atau mungkin ada sesuatu yang bermain dalam fikiran mereka . Kita tidak tahu kan . Atau mungkin die menunggu Cinta Pandang Pertama mereka . Tak mustahilkan . Apa yang penting kat sini, kita mesti bersyukur dengan apa yang ada depan kita . Jangan dok memilih sangat . Terima seadanya . 

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}