Blogger Backgrounds

01 January 2012

Semoga 2012 Lebih Bermakna

Dear Readers ,


Hari ni bermulalah tahun baru 2012 .
Dan semua akan bercakap pasal 'AZAM & IMPIAN'.
Sama juga seperti aku .
_
_
_
Dan tahun 2012 akan menjadikan umur aku 21 tahun .
Yes, aku dah boleh daftar mengundi .
_
_
_
Semoga 2012 akan lebih bermakna sebab ???
Aku dah menjadi lebih matang(sikitlah).
Aku akan habis belajar awal bulan Mei nanti(Insya'Allah).
Aku nak cari kerja . Nak bayar hutang(PTPTN)
Lebih bersifat positif(sebelum nie negatif kot).
Aku akan cuba menjadi yang lebih baik untuk orang disekeliling aku :)

p/s : Harap tahun 2012 akan mengubah sedikit kekurangan dalam kehidupan kita untuk menjadi lebih baik .



No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}