Blogger Backgrounds

29 April 2012

Manisnya Pertemuan Pahitnya Perpisahan

Hye Assalamualaikum Blogger & Readers :)

Manisnya Pertemuan Pahitnya Perpisahan . Perkataan ini la yang mampu aku katakan bila berakhirnya alam pengajian aku tak lama lagi . Masuk jea bulan 5 yang tinggal beberapa hari jea lagi nie amat perit bagi aku melepaskan mereka yang sangat dekat semasa perjuangan aku selama 3 tahun di PIS . Ye, memang perpisahan itu pahit walaupun ianya memberi kemanisan pada diri kita . Tapi aku tak kan mampu menahan airmata saat melihat mereka hilang dimata . Benda tu semua akan terbayang2 dilubuk pemikiran aku nie .

Sungguh setiap pertemuan dan perpisahan itu adalah adat bagi manusia . Setiap pertemuan haruslah dihiasi dengan senyuman yang indah dan setiap kali perpisahan redhailah dengan hati yang terbuka .
Sahabat..biarpun perpisahan memisahkan kita, memisahkan jarak kita dan memisahkan pertemuan kita tapi apa yang lebih penting adalah ikatan persahabatan kita yang memberi penuh makna .
Nie kami terpisah sekejap . Last paper semester 3 sebelum menjalani praktikal :)
Dan ini :)





No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}