Blogger Backgrounds

09 April 2012

Rindu zaman lepasan SPM

Assalamualaikum para blogger
Okay hari ni nak tambah entry dalam DIARY ONLINE aku nie
Maklumlah, nak update tiap masa tade benda yg nak dikongsi
So, kalau ade masa dan terasa bosan aku rajin la singgah utk kemas kini blog aku nie :)

Actually aku nak share pasal zaman lepas SPM . HAHAHA . Kelakar pulak . Tajuk tah pape kan . Okay la, bende nie sebenarnya pasal PLKN . Seriusly rindu yang teramat sgt masa kat kem . Huhhhh time2 cam nie rasa nak kembali ke zaman tu balik . HAHAHA tak tipu . Rindu kengkawan, rindu jurulatih, rindu bantal+tilam kat sana, rindu nak rebut2 makan & rindu segala-galanya . Arghhhhh please serap aku balik masuk PLKN tu . Heeeeee

Siapa kata PLKN tak best . Mai jumpe aku . First2 tu mmg rasa LOSER sgt2 sbb kene join . Tapi bila dah beberapa minggu rasa seronok + teruja . Yes aku pon rasa cam tu . 2 minggu awal mmg kumpul duit syiling byk2 then tepon parents nangis2 nak balik . HAHAHA kelakar time tu sbb kengkawan semua bagi support . Mana tak yer, aktiviti bagai nak mampus kene buat . Lari sana, lari sini . Sumpah mcm kene dera . 
Nie haa logo PLKN yg aku menyampah satu ketika dulu :D

After 2 minggu tu baru aku boleh accept benda nie semua . Then dah berbulan kat sana baru lah happy tersangat-sangat . Aku suke masuk kelas2 yg wajib kami semua masuk walaupun kelas tu cam kelakar sikit . HAHA . Paling tak boleh blahh aku kene masuk tarian tradisoinal org India . Ohhhhh no ! Sgt loser mlm2 berlatih bagai nak rak . Malu weyhhh . Tah pape jea jurulatih tu . And time tu la kejadian yg sgt sweet2 sour+pahit bagi aku . Choyy . Geram sbb sorg budak nie . Berani dia nak maki2 aku after that . Org dah tak nak tu tak yah la paksa kan . Ggrrr geram kat die . Tah kat mana die skrg kan . Lantak dia lah .

This pintu masuk ke Kem Lagenda Gunung Ledang Asahan :)
Dulu tak cam ni ponggggg !

Hurmmmm sesiapa yg dpt masuk PLKN tu pergi la yerrr . Banyak benda yg korg dpt nnt . Terutama dpt kenangan . HAHAHA . Tu yg tak boleh blah . Mcm2 korg rindu nnt . Like me skrg ni la . Rindu mereka2 yg aku syg . Cehhhhh ! Tapi betul . Terkenang saat2 di bilik TV tu . HAHAHA Loser la awak nie . Dah2 jgn igt balik . Simpan jea . Okay lagi satu, terkenang masa pergi menembak tu, terkenang masa hujung minggu kat sana, terkenang time bertugas malam & lastly terkenang malam terakhir bersama . Amboi banyak yerr ! Okay dah cukup la tuh . Heeee sedih pulak kan . Serius rindu mereka2 yg terlibat . HAHAHA :)

Okay time nie sgt2 sedih . Kami dah nak berpisah . Ouhhh tidak . Jgn pisahkan kami .
10 mac 2009
Dalam Kenangan :D

Detik perpisahan antara aku dan kengkawan, aku dan jurulatih & aku dgn si dia . HAHAHA . Ok stop it ! Memang sedih yg teramat sgt . Rasa nak peluk cium jea time tuh . Nak tgk puas2 . Nak beratur dgn dia . Lantak la org nak ckp ape . Tapi mmg sedih ouhhh . Sampai skrg teringat-ingat . Okay lagi sekali stop it ! Heeeee aku dpt something dari dia . Tapi... hilang dah . Kihkihkih . Agak yer mmg nak suh lupekan kot :)


Okay simpan kenangan tu dalam poket jea .  
Ukir kat dalam hati .
Sematkan dalam jiwa .
Sampai bila2 rindu kamu, kamu & kamu semua .
PLKN BEST .
KEM LAGENDA GUNUNG LEDANG ASAHAN BEST .
Sweet memory with u all WIRA & WIRAWATI Negara :)



No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}