Blogger Backgrounds

24 April 2012

Paper pertama untuk semester akhir

Hye Blogger !


Rindu, Rindu, Rindu nak menaip entry .
I'm already at my home town now .
Yeayyy very interesting kan .

Actually hari nie merupakan peperiksaan untuk semua pelajar politeknik . Semalam dah start, tapi paper pertama aku hari nie . So, ade masa lah nak study2 bagaikan . Hehehe . Paper pertama untuk semester akhir tadi tidaklah terlalu sukar bagi aku . Opsss susah jugak lah sebab aku main hentam jea . Mana tak yer, selagi boleh menggunakan logik akal selagi tu aku boleh hentam . Tak gitu :)

Seriusly, paper tadi tak semua aku tau jawapan ye . Tapi penuh jugak lah aku jawab . 2 jam bagaikan 20 jam nak menunggu masa habis . Naik lenguh tangan menulis ayat berjeler-jeler . Kalau tak A tak tau lah nak cakapkan . Hakhakhak . But first time aku jawab exam guna logik akal . Amik kau . Bukak jea buku, tapi kepala pikir rumah kan . Nie la padah yer . Hope my lecture tu memahami ape yg aku ingin sampaikan dalam kertas jawapan . Maaf lah kalau tak paham tulisan tu ye . Maklumlah, dah penat !


Oke next paper pada 3/5
Harap boleh buat yg terbaik
Cuti lama, kalau tak belajar tak tau lah kan
Peace ^_^

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}