Blogger Backgrounds

05 January 2013

Sekadar Coretan

Assalamualaikum.. Jumpa lagi kita untuk entry yang tak seberapa sangat nie. HAHA. Duk bosan tak tahu buat apa lebih baik aku habiskan masa dan penatkan jari jemari untuk merapu kat blog sendiri. Uppsss !!!

Actually i'm totally bored. Yes BOSAN ! Haihhh bila lah dapat rezeki kerja bagus2 macam orang lain. Kumpul duit. Beli pape pon guna duit sendiri. Tadelah harap pada family lagi dah. Dan yang paling penting, hutang aku. Ouhhhh sape nak bayar??? Berjanggut nak bayar gak tuh. Haishhh banyak yer tanggungjawab. Nampak dengan tak nampak je. Hikhik.

So, sekarang still looking for a job yang ade lah kan. Hurmmm aku nie bukan memilih sangat wahai kawan2 semua. Cuma aku jenis tak suke buat sesuatu kerja yang totally aku tak minat. Seriusly, sape boleh faham situasi aku nie bagus sangat2. Kita geng. HAHAHA. Yela, daripada kite merungut+membebel tiap hari pasal kerja tu lagi sakit hati. Datang kerja nak tak nak. How???

Sekarang tengah dilema. Tapi pasal ape??? Ngehngeh. Nanti2 lah story morry. Just berserah pada rezeki. Tade kat sini maybe tempat lain. Just think positive. Semua orang tak lari daripada masalah. Orang ckp tak semua benda yang kita nak dalam hidup kita boleh dapat dengan mudah. Tapi tak mustahil. Kalau kita berusaha untuk dapatkan benda yang kita nak sangat tu pasti kita dapat walaupun bertahun-tahun kita tunggu (^_~)

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}