Blogger Backgrounds

12 January 2013

Happy Birthday To Me

Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy birthday to farhana...
Happy birthday to you........

Hambik kau. Besday sendiri nyanyi sendiri. Btw Happy 22 Birthday to me.... Yeeehuuuuu... I'm 22 years old now. Dan bila birthday menjelma maka maxis pon bagi call free la kan. Mau tak gembira dapat call free. Nak tunggu lama tu. So, gunakan peluang yang ada untuk call insan2 yang bertuah. Uppsss !

Btw, just want say thank to all my friend yg wish my birthday. Thank you very very very much.... Mmmuuaahhh. Nak mintak hadiah jugak kat korg. HAHAHA. Haihhh macam2 wishlist on my birthday ni. Biasalahkan semua nak yang baik2 jea. Yela, siapa nak yg tak baik kan..kan..kan...

Ada jugak tu yang request macam lain macam bunyi die. Ehhhh bahasa ape aku guna ni? Tak kisahlah. Yang wish suruh cepat2 kawin tu..cepat2 dapat jodoh tu... Amin.... Doa2 jela. Tapi saya muda lagi. Ehhh perasan jap ^__~ . Hamboi terus suh kawinkan. Nanti2 la. Tu tunggu tahun2 akan dtg. Saya nak kawan2 saya yg kawin dulu. Sebab.....Tetttttt..... HAHAHA. 

Ape2 pon doakan yang terbaik dalam hidup saya. Amin :)
Thank again......

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}