Blogger Backgrounds

31 January 2013

Penakutkah aku?

Salam semua...
Wah rajin pulak sekarang buat aktiviti menaip ni kan :)
Dulu punyalah malas nak menaip bagai ni.
Tapi sekadar hilangkan bosan dan berkongsi apa yang ada je la.
Hihihi ^__~
 
Tengok pada tajuk ! PENAKUTKAH AKU? Ehhh apa cerita pulak kali ni. Haaa ni lah yang dikatakan dunia ni kecik je. Hambik kau fana. Nak terkucilkan bila benda ni jadi lagi. Fuhhh ~~~~ Setelah lama benda ni jadi kat kau dulu ianya berulang lagi. Kali ni memang depan mata je. Nasiblah... 
 
Cerita dia cume sebab ada someone yang aku memang tak kenal langsung duk perati aku. Kalau dulu dia follow. Haaa aku naik kereta dia naik motor. Pon boleh nak follow sampai kampung aku kan. Nasib baik tak ikut sampai rumah. Sumpah time tu cuak giler. Ingat tu pertama dan terakhir. Rupa-rupanya datang lagi dia kat hidup aku. Bapak ahhh. Kali nie memang depan mata. HAHAHA mau aku tak cam muka dia. Walaupun dah lamakan. Duk perati pulak aku kat kedai. Ishhhh giler babeng. Konon2 nak beli barang. Sekali aku toleh kat dia terus kelam kabut kan. Then mulalah datang cuak aku. Terus amik keputusan lari belakang kedai nak sembunyi. *Asalkan aku selamat time tu*. HAHAHA. Mau tak lari bila dia tengok macam tu. Errr seram lah aku. Bak kata adik aku kenapa mesti wujud orang macam tu. Hurmmm biasakan. Manusia ni macam2 perangai dia. So, tak boleh nak percaya kat siapa2. Lepas ni nak kene hati2. Tengok sekeliling dulu. Rasa selamat baru go. Hihihi. Tapi nasiblah dia tade kejar naik motor lagi. Tak tahu lah dia nak ape sebenarnya. Tak sempat tanya sebab dah ketakutan sangat2. Giler tak takut. Moral of the story, janganlah kuar sorang2. Hati2 dengan orang sekeliling. Tak boleh percaya kat semua orang termasuk orang yang rapat dengan kita. Mana tahu dia tikam dari belakang. Betul tak :)

p/s: Kepada semua. Hati2 bila berada disekeliling orang yang tidak dikenali..

5 comments:

  1. Tak tahu la. Tak kenal pon die tu. Memang seram.... Hihihi

    ReplyDelete
  2. org kuang siuman ke pe??
    hahaha..pape pon...take care.

    ReplyDelete
  3. Mungkin kot. Tak pasti la.
    Okay tq tikah. Kau pon kene take care jugak.
    Sekarang mcm2 org ade kat sekeliling kita :)

    ReplyDelete

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}