Blogger Backgrounds

14 October 2011

The Best buddies

Assalamualaikum...

Hye Blogger & Followers..
Berjumpa lagi kita di entry yang baru nie..
So entry kali nie nak share pasal The Best Buddies :)
APA TU???
The Best Buddies lah..HAHAHA
Just kidding
Sebelum tu nak mention my best buddies biar dorg nie rasa bangga sikit..HEHEHE
Just nama manja mereka je okay..rasa lagi sweet kot :)
1. Ouhh Miera (sweety)
2. Cik Hany/ Roha (hunny bunny)
3. Cik Sila (so sweet)


HAHAHAHA jgn marah u all..kidding jerk :P
Tu lah list buddies2 aku sepanjang aku study kat Poli nie..
Standard lah kan salah faham..usik mengusik..bahan membahan..(ayat ape erkk aku guna)
Lumrah alam lah kata kan..
Tak lengkap kan kalau tak ada gurauan dalam persahabatan..kang serius jekk..Cam nak PANG2 cam tuhh..
So disini aku nak ucapkan terima kasih kepada mereka ssb sudi jadi fren aku..
Sentiasa bersama dalam susah senang,
Sentiasa mengupdate usikkan mereka tiap hari..
Sentiasa bergabung m'marketkan antara satu sama lain.. HAHAHAHA
Terima kasih sekali lagi kepada mereka..

Nak taw kenapa???
Sebab mereka hari nie dah bergabung kenakan aku..
Gggrrr nonsense taw u all hari nie..
overdoss makan panadol ehhh :P
HAHAHAHA...
Please sayang2 saya semua..jgn buat macam tuh lagi..
Malu nyahhh !!!
Sebab Menbuat Hari2 Saya Gumbira 




1 comment:

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}