Blogger Backgrounds

16 October 2011

Hari-hari Yang Mendatang

Assalamualaikum...
Hye Blogger & Hye Follower...
Diharap sihat & ceria2 selalu :)
Macam mana dengan hari2 yang uoll lalui..
So far so good ???
But not for me now !
Because i really2 busy, really2 dizzy, really2 upset & really2 scared..
Kenapa agak yer???
Entah lah..mood pon naik turun naik turun je sekarang..heee
Boleh ker mood naik turun???
Rasa macam banyak sangat tekanan..
Tersangat-sangat presure right now !
huhhhhhh :(
Hari-hari yang mendatang bagaikan dugaan dan ujian yang sangat perit utk dilalui sekarang nie..
Hanya Tuhan je yang tahu ape yang aku rasa..
Macam2 dugaan, macam2 ujian, macam2 halangan & macam2 lagi lah..ngee~~
Aku harap sangat after nie tade lah tekanan yang tersangat membebankan diri aku..
Aku tahu nie semua ujian dari Dia..dan aku pun terima dengan rela..
Bak kata orang, setiap dugaan tuh pasti ade hikmah disebaliknya..
i hope so !!!
Mungkin die pon stress cam aku kan :)

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}