Blogger Backgrounds

25 October 2011

Selesai Juga Akhirnya

Assalamualaikum kepada warga Blogger..
Jam sudah menunjukan pukul 3.47a.m..
Wahhhh dah pagi larhh..Kenapa aku tak tidur lagi..
Hurmmm kalau tidur kompom dah mimpi yang indah-indah..
ekekekekeke(KETAWA GEDIXS)
Cam Kambing lah ketawa gedikkk !

Okay, it about my assignment..the last assignment for H4039..
Alhamdulillah..Akhirnya..
Siap juga aku punya keje nie..huhhhh letih+penat+gembira=tak tau hasil yer :(
Actually, dalam hati nie begitu pasrah dengan subjek H4039 nie..
Uoll nak taw subjek ape ???
HAHAHA
Subjek yg paling menakutkan aku 4 this sem..bkn maksud aku subjek2 lain aku tak takut yer...
But subjek nie aura die lain macam sikit lah..heheheh
PRINCIPLE MANAGEMENT !
woowwww seram kan bunyi..alarh kalau belajar betul2 tade yer nak seram2 cam aku nie..
Tu lah malas lagi, nie lah akhirnya..
kuiz kemana, test kemana, asgmnt kemana ???
Haaaa tengok nie..bukan main byk lagi die angkut buku kan ..

Help me ! Help me !
Aku rasa macam dah give up dengan subjek nie ..
Serius tak tipu !
siapa boleh bagi semangat kat aku :)
Nanti aku bagi 20sen kat die..kikiki(merepek)
Hurmm okies lah..
Nie je yang aku nak taip before aku teruskan langkah aku yang seterusnya..
So, after buat entry nie aku akan terciput-ciput nak study Account sbb esok ade quiz, test & asgmnt .
Woww macam best kan bunyi yer..HAHAHAHA
Aku redha ape yang akan jadi esok..
Mungkin kejadian lepas akan berulang kembali..
Sama-sama kita nanti kan :P
Okay..that's all for pagi2 buta nie..


orgmengantuknaksambungstudy :)

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}