Blogger Backgrounds

30 December 2011

Kesah Ker Aku !

Dear Readers...

Tengok title kat atas . Agak macam kasar kan aku . HAHAHA . But, ADE AKU KESAH . Yess, kalau uolss nak tau aku memang macam nie . Tak peduli hal orang lain . Lantak kau lah . AKU TAK KESAH . Pada aku, hidup kau biar kau yang uruskan . Janji jangan nak kacau hidup aku . 

Dan aku paling pantang kalau ade org yang sebuk-sebuk pasal diri aku, pasal keluarga aku, pasal dunia aku & semua yang berkaitan tentang diri aku nie lah senang cerita . Sorry to say la kan aku nak MAAF kan orang macam tuh . Harap Maklum !

Lagi satu nak bagitahu, aku memang seorang yang keras hati . Kalau kau dah buat aku sakit hati, memang TAK lah aku nak berbaik ngan kau . Harap kau paham la yer . Sapa suruh buat aku menyampah dengan diri kau . Yess tak semua perfect . Aku tahu . Dan kau juga perlu tahu, selagi hidup asyik nak menyusahkan orang memang kat mana2 jea org akan menyampah dengan kau . Fikir-fikir kan la wahai manusia !


Maaf kalau entry kali nie terlalu kasar bahasanya . Ikhlas dari hati :)

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}