Blogger Backgrounds

01 December 2011

Entry Pertama Untuk Bulan December

Assalamualaikum..
Hye Blogger, Hye Readers :)

Pejam celik, pejam celik hari nie dah masuk bulan baru .
Bulan terakhir pada kalender .
Bulan terakhir yang amat di nanti-nantikan untuk munculnya tahun baru .
Iaitu DECEMBER .

~Welcome December & Good Bye November~
Kebiasaannya perkataan nie lah yang akan disebut-sebut oleh orang ramai kan bila munculnya bulan yang baru . Sama lah seperti aku . HEHEHE . Mesti ramai yang mengatakan bahawa November adalah kenangan dan December adalah perjalanan seterusnya . Wahhhh BRAVOOO . Yesss sokong ! 

Aku mengalu-alukan kedatangan December dalam hidup aku dan aku akan menjadikan December sebagai kenangan untuk tahun 2011 nie . HAHAHA . Tapi aku dapat rasakan ada sesuatu yang akan memusnahkan mood aku pada December nie . Arghhhhhh Tidakkkk !!!  

~ WELCOME DECEMBER ~

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}