Blogger Backgrounds

30 November 2011

Mimpi yang amat mengejutkan

Hye Blogger & Hye Readers..
Okay, mimpi ape nak update blog awal2 cam nie..
Biasa tengah malam baru nak datang ilham..
HAHAHA . Entah lah..
Pasal mimpi malam tadi !
Tersangat-sangat mengejutkan aku .
Husshhhhh ape pon tak boleh..
Kadang aku terus bangun dengan keadaan tergesa-gesa..
Nak tahu aku mimpi pasal ape . Haaaa mimpi aku nie pasal TIKET BAS . HAHAHA . Agak lawak kan . Tapi memang tu hakikatnya . Entah tetiba dalam mimpi tu aku dapat panggilan dari membe aku iaitu ouhhmiera dan die tanya aku kat mana . Then aku cakap lah kat rumah . Time tuh aku tengah seronok2 mengumpat orang with my family kan . HAHAHA . 

Pastu si ouhhmiera nie cakap dah pukul berapa nie . Suara die time nie agak lain macam . Dengan blur2 aku tanya kenapa ? Kan kita nak balik POLI . HAaaaaaa agak terkejut pulak aku time nie . Sumpah aku cakap ngn die betul ke hari nie . Kenapa pulak nak balik Poli . Kan cuti dan blahblahblah......

Hari nie 30/11/2011 . Kena balik sana . Hushhhhh terkejut . Dengan lincah2 aku cakap kat die yang aku tak mandi lagi . Barang tak kemas . Jam dah menunjukkan tetap pukul 1.00pm.... Bas kami pukul 2.15pm katanya.. arghhhhh alamak . macam mana nie . Dalam tengah2 tuh aku terfikir bila aku pergi beli tiket tuh . Ade ker ??? Then aku selongkar beg aku . Jumpe lah tiket bas Causeway yang selalu kami naik tuh . HAHAHAHA . Yesss tengok mmg tarikh 30/11/2011 dan balik semula 5/12/2011 . Alamakkkk hati aku berkata "dah macam tiket flight siap ade tarikh balik"

Aduhhh aku macam kene panah petir time nie . Sumpah agak kalam kabut aku dibuatnya . Walaupun mimpi, aku rasa cam betul jea situasi nie . Mana tak ye kan . Bangun2 jea aku capai handphone tengok tarikh hari nie betul 30/11/2011 . Hushhhh berdezupp jantung aku time nie . Dalam hati "nasib baik mimpi" . Errrrrrr loser kan . HAHAHA . Kenapa lah aku mimpi cam nie . Orang tua-tua kata kalau mimpi cam nie petanda nak dapat duit yang banyak . Hikhikhik....!!!






2 comments:

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}