Blogger Backgrounds

30 November 2011

Melatah ke aku ?

Hye Blogger & Readers..
Huhhhh tetiba ade aura yang memanggil-manggil untuk aku menaip malam nie..
Walaupun rasa malas, tapi ku gagahi jua..
Ceewaahhh lebih pulak daaa :D

Okay, berbalik dengan tajuk kat atas tuh..
Of course lah uolls semua tahu kan..
Rasa buruk tak kalau uolls ade perangai tuh..
HEHEHE

Bukan apa, pada aku budaya melatah ni adalah satu fenomena atau lebih dikenali sebagai satu sindrom(hehehe..pandai2 jea kan) . Masyarakat kita nie, terutama orang melayu memang cukup sinonim dengan budaya melatah nie kan . Bukan kata orang tua, yang muda pon sama jea(aku macam terasa lah) . HAHAHA . Aku tak penah jumpe orang cina or india melatah pon . Ke aku tak perasan kan .

Aku ade terbaca lah kan ade seorang Pakar Psikologi ni menjelaskan bahawa melatah nie disebabkan oleh situasi terkejut yang melampau . Haaaaaa... TERKEJUT . Aku sokong . Bukan melatah yang tersangat-sangat teruk kan . Siapa sokong :D

Actually, aku nak buat pengakuan yang aku sebenarnya ade sikit2 terkena badi sindrom melatah nie . Tapi pada aku kan, aku tak melatah . Just terkejut & terkujat jea bila ade orang yang terperanjatkan aku . HAHAHA . Yesss serius . Aku mmg tak melatah . Lalalalalala...

Okay lah, tade benda nak share lagi kot . HEHEHE . Just nak mintak maaf kepada Cik Ani yang merangkap housemate aku sebab aku cakap kat die yang aku pergi jumpe bomoh sebab nak buang badi melatah nie . HAHAHAHA . Kenapa erkk tetiba rasa nak kene kan die . Ape pon tak boleh lah . Cian kat die tuh . Macam2 aku cakap kat die . Aku cakap bomoh tuh bagi air suh minum lah . HEEEEEE sorry ehhh . Tapi die tak tau . So, sssshhhhhh ....LALALALALA !!!

Kepada kawan2 saya, jangan lah kacau saya lagi yupp . Mintak simpati nie . Aku nak pulih seperti sedia kala . Cehhhh ayat cam ape tah kan . Eiii aku terasa cam buruk tol perangai bila melatah depan orang . Pastu cakap benda2 yang tak sepatutnya pulak tuh . Ishhhh tak dapat dimaafkan tol perangai aku nie lah . Hukhukhuk .

p/s : 
JANGAN SUKA CUCUK ORANG YANG MELATAH NIE . TAK BAIK UNTUK KESIHATAN . KEPADA SESIAPA YANG SUKA USIK ORANG MELATAH, NANTI UOLLS PON AKAN BERGABUNG DENGAN MEREKA JUGA . hahahaha .

PESANAN RINGKAS  DARI SAYA :) 


No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}