Blogger Backgrounds

09 November 2011

Wahai perut . Maaf kan aku .

Hye Blogger & Hye Follower

Untuk tajuk entry kali nie . Macam pelik kan bunyi yer . Apa aku dah buat pada perut aku . HAHAHAHA ... Kenapa aku minta maaf ??? Kenapa Kenapa & Kenapa . Apa yang dah aku buat ??? heeeee saje jea kan . Perut ouhh Perut . Kesian kau hari nie . Bukan salah aku . Salah adik dgn kakak aku . Mereka yang ajak aku pergi tempat tu & paksa aku untuk makan-makanan tuh . Ya, memang aku dah tolak . Tapi aku tak terdaya untuk menidakkan setelah dipaksa & terasa ingin mencuba . Haihhh apalah nasib . Aku tak kuat untuk melawan dan aku terpaksa untuk masukkan makanan tuh ke dalam perut . Dalam erti kata lain makan sikit jea . Heeeee...

eEhhhhh jap . Nak tau ape yg aku masukkan ke dalam perut . HAHAHAHA . Makanan nie mmg tak pernah aku makan before nie . Nie first time aku masuk tempat tuh & makan kat situ . Tak kesahlah org nak cakap ape . Dah mmg tak suke . Nak buat macam mana kan . Uolls tahu kan SUSHI KING . Haaaa situ lah . What, makan sushi ? First perkataan yang keluar TAK NAK & BACIN . Rasa jahat tak aku cakap cam tuh . Yela aku mmg tak suke benda pelik2 nie (bagiakumemangpelik) . Then aku terpaksalah try juga . Mula2 tuh mmg rasa terpinga-pinga . Sekali aku rasa cam nak kuar balik jea . Tak sedap . Haihhh cam mana lah adik & akak aku suka . heeee tekak lain2 kan . So, aku terpaksa lah makan walaupun sikit . Tapi aku tak makan sgt sushi yang like lembik2 letak pulut tuh . Grr tak leh telan . 

Sorie lah perut . Aku tau kau tak nak . Tapi nak buat macam mana . That why lah ehh malam nie kau meragam . Nak balas dendam nampak . Dah 3 kali aku keluar masuk bank kau tahu . Tak larat nie . Sudah2 lah tuh meragam . Lain kali tak makan lagi dah . Heeee


p/s : Kepada kakak & adik kalau nak pergi makan sushi tuh lagi jgn ajak aku tawukkkk !!!

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}