Blogger Backgrounds

15 December 2011

Last Semester . Hopefully :)

Hye Blogger & Hye Readers...

Hari ni.. Bosan . Bosan . dan Bosan . Tu jea yang mampu aku nak cakap sekarang . HAHAHA . Actually entry nie saja jea . Tade modal kan nak menaip . Hihihi :)

Okay, next week aku dah start pengajian untuk last semester . Wahhhhh bunyi cam best jea kan . Last Semester . So nice . Aku dah nak abis belajar . Yahoooo . Tak sabar . Kepala aku nie cam dah tak boleh terima lagi dah . If nak sambung belajar pon aku rasa nanti2 la . Nak rehat dulu rasanya . Penat dah memikirkan study nie . Nak bagi ruang sikit kat otak aku yang dah hampir nak ting tong nie . HAHAHA .

Untuk last semester nie, aku harap semua berjalan dgn lancar . Tade masalah study & tade masalah peribadi . Cehhh peribadi la sgt kan . Tapi betul la . Harap2 tade masalah yang begitu membebankan . Sem6 ni mmg sem paling tertekan . Aku tau . Sebab tu aku harap sgt semua berjalan lancar . Masalah kecik2 tuh jgn nak fikir sgt okay . Just campak jauh2 . Yang penting fokus . Fokus . dan Fokus .

So, pesanan pada diri sendiri abaikan segala masalah yg bakal timbul . HAHAHA . Buat2 tak nampak jea . Lantak la sebesar mana masalah tuh, pasti ada jalan penyelesaiannya :)

No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}