Blogger Backgrounds

20 August 2011

bilalah nak dapat !



Bilalah nak dapat....nak dapat ape erkk ???
aku sebenarnya dah lame nak ade sebuah camera DSLR . hahaha .
suke kan benda mahal2 cam tuh . tu lah org kate . kemampuan melebihi kehendak .(ehh ade ker)
HAHAHA nak jugak..nak jugak..
teringin taw saya :)

nie la benda yang aku nak tuh . HEHEHE

canon 60D

agak2 boleh tak dapat dalam mase terdekat nie erkk ?
(mungkin jatuh bankrup la aku lepas nie) hurmmmm
dulu aku try la nak mintak ngn mak & abah aku..

then aq pon cakap cam nie :
abah jom bali kamera yang mahal tuh . nanti raya boleh amik gambar. nanti frame jadi lawa .
deq nor kuar rm500. yang lain pakai duit abah ehh.. boleh tak ??

kakak aku pon menyokong ape yang aku cakap tuh. HAHAHA suke2 ade orang sokong. ngee~

then abah & mak pon menjawab :
(diam membisu)banyak cantik..nak buat ape kamera mahal2. membazir jerk. kan kakdil ade kamera yang PINK tuh.(setepek kene bebel)

larhhh beli jelah. baru bape . HAHAHA
senangkan aku cakap. ingat mak bapak aku nie cop duit ker .
tape lah. one day nanti kalau ade duit lebih kita beli ehhh. hihihi

tak dapat CANON, dapat NIKON pon jadi lah abah&mak !


ade sape2 tak nak belikan aku benda alah nie :)




3 comments:

  1. Aku doakan kau dapat jugak bnde ney ok ( :

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    lebih kurang jer mcm aq...
    xper... ada rezki dpt gk kamere 2...
    jgn lper amek gmbr aq byk2 tw..
    hahaha ;p

    ReplyDelete
  3. hihihi...
    nanti kite beli ehh benda alah nie .
    then kita photoshot same2 oke .
    ade rezeki dapat la yerkk....
    hurmmm :)

    ReplyDelete

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}