Blogger Backgrounds

19 August 2011

si budak baru belajar



Salam u all,


nama diberi masa aku baru lahir oleh kedua ibubapa aku ialah :
NORFARHANA BINTI ROSLAN.
sedapkan nama tuh . hihihi (perasan pulak).
maksud nama aq tuh ialah :
CAHAYA KEGEMBIRAAN. (gembira ker ???)
umur ??? perlu ke tahu . HAHAHA
aku dah 20 tahun 7 bulan. berapa hari tuh kira lah sendiri yerk !


NIE LARH AKU !




hurmmm actually aku baru nak berkecimpung dalam dunia blog nie.
dulu penah buat, tapi apakah malang yer aku nie jenis yang pelupa. HAHAHA
nie kira blog baru la jugak. tade lah sehebat blog2 orang lain kan .
merangkak lagi nie nak berblog. hehehe kene berguru lah jawab yer aku nie :)
so, nak dijadikan cerita tetiba bosan je hari nie. Then aku terfikir untuk belajar buat blog.
nie lah hasil yer. (jgn gelak oke)
kepada sesiapa yang terer b'blog tuh boleh lah aku amik kelas ngn die kan. hihihi


maybe nie jadi hobi di masa lapang nanti. (ade mase ker aku)
insya'allah lah kalau ade citer2 best yang boleh dikongsi bersama u all aku akan buat entry. hehehe
tapi pape pon nie lah hasil pertama untuk permulaan kehidupan blog aku.
walaupun simple, arhhhh tidak ku kesah...nanti aku belajar lagi ehhh :)


oke lah...nie je kot aku nak membebel...rase tade pape lg.


okay sekian,





No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}