Blogger Backgrounds

30 August 2011

mercun vs bunga api


hye u all,
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN :)
pagi2 raya nie tak taw nak wat ape. mak ngn Abah g layat org meninggal . tak jauh dari rumah aku . Innalillah . semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yang beriman. Actually arwah meninggal hari isnin dalam pukul 7mlm kata abah aku. Malam raya kan. Sedih jerk dgr . Esoknya nak raya pulak tuh . hurmm tape lah, yang pergi biarkan dia tenang disana dan kita yg masih hidup perlu teruskan perjuangan  :)


Hahhhh citer mercun VS bunga api lak . Adoiyai kecut perut nak main benda alah nie . My sister lah yg jadi ejen bawak balik mercun bagai. HAHAHAHAA . Then malam raya semalam kite adik beradik pon main lah . Aku tgok dari jauhh jerkk . HAHAHA LARIIIII !!! takut meyh . Abang aku jer yg main , tuh pon dah kecut gak . HEHEHEH . Biasa lah mau tak takut . Elak raya at sepital je kite org adik beradik semalam . huhhhh APTB ! 
First round main mercun merdeka tuh . huhhhh BOOMMMMM bape kali die bunyi an . Dah lah at depan rumah aq ramai org time uh . Biasalah ade warung kan. So org2 tua yg duk melepak kat situ pon tgok lah kite org main . Perhhh kecut perut la siakk . Dah lah mecun tuh menghala ke warung . Matilah kalau kene org2 tuh . haihhh dah menggigil lah kami semua . Dlm hati bile nak abes nie . HAHAHA taw gegerrrr :P
Round kedua lak, mercun yg sama. tapi kira lg panjang lah dr yg td.  Kite org tukar tempat lak . main tepi rumah . HAHAHA. cantik jerkk die meletop . Syokk je tgok time tuh . tetiba zappppp die meletop hala ke adik aku yg laki tuh . perhh mmg depan2 die lalu . tak ckp semekom pon . time tuh aq dah ckp Lariiiiii !!!!. yg abg ngn akak aq tah hilang sembunyi kat mane pon aq tak tau . Masing2 nak selamatkan diri nie . Aq ngn adik perempuan aku diri kat pintu dgn selamba . Then after adik aq laki kene cam tuh giliran aq lak . haihhhh kepala otak die lah . betol2 menghala ke pintu la siott . perhhh berlari aku masuk rumah. Tak tggu pe lg lah . Org kat warung semua ketawa kan. cam hampehhh. time tuh kalau kene mmg hospital lah tempat aq pagi raya nie .  Adik aku yg pompuan dah lari masuk dalam dah . HAHAHA serik meyh main mercun tuh . tak nak dah . Takut beb . Mau kalau kene betol semalam . mmg takjadi ape lah . ishhh alhamdulillah lah tade pape jadi kat kami adik beradik . hehehe . pas tuh kite org just main bunga api jerk . tuh jerk yg selamat kan. hahaha . haihhhh kecut perut main mercun nie . Bahaya lorh . Jgn main lg oke . serikk kot aku :P
                                    


Lariii... lariiii ... kebabommmmm !!!


No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}