Blogger Backgrounds

27 August 2011

Kisah 26 Ramadhan :)

Akhirnya hari yang saya tunggu tiba jugak .
alangkah tak sabar yer saya nak pulang ke kampung .
HEHEHEHE :)
Actually malam tuh aku tak ley nak tidur pon .mungkin tak sabar nak tunggu hari esok kan . just tidur setengah jam jerk sebelum bgn sahur . pas sahur aku smbg tidur . agak lena jugak la . dgn hujan lebat . sejuk jerk time tuh . then aku tgok CIK ANIE dah bgn nak p mandi . nak siap2 . aq pon tak larat nak bukak mata smbng tidur. ZZzzzz . dalam hati aku (jap lg lah bgn, pas die mndi) . hurmmmm hampeh . sedar2 je die dah kat tangge . complete dgn beg balik kampung . haihhh dah kul baper ?? tgok jam 6.10 a.m . mak aihh..lincah2 bgn amik towel then mandi . sbb janji 6.30a.m nak gerak . ngeeee... tgah syok2 mandi dgr suara CIK MIERA . panot cepat sikit, capix ngn ika dah nak sampai . hahhhh alamak . nasib dah siap . huhhhh...


Then tak lama lepas tuh mereka sampai . hujan lebat gile time uhh . tak pe lah kan . rahmat dari Allah :)
pas dah naik tuh kite org pon gerak sama2 . alahai jem la pulak . sesak weii jln kat PG nie . rase jauhh jer nak sampai ke destinasi . mana tak yer . nak redah jem sepanjang jalan kan . huhu . berkat kesabaran kami, sampai juga di larkin tepat jam 8.30a.m ... HAHAHAHA . lame kan . dak ayu dah risau jerkk time tuh , coz die punye tiket kul 8.30a.m ..nasiblah kami sempat sampai . klo tidak tak tahu lah . hehehe . ape-ape pon tq kepada CIK IKA dan CIK CAPIX kerana sudi hantar kami semua :)



After dah sampai, aq ngn miera terus lincah2 g beli tiket balik BP . dah tak tunggu ape . terus g beli . tak sabar kot mau pulang . then zarina a.k.a chord lak g tukar tiket die . haihh nasib dapat tukar kan . beberapa minit lepas tuh capix pon sampai . lambat sikit dr kite org . then kami pon kumpul sama2 . aku, miera, anie, jetot  jas & chord . jam pon dah nak kul 9 mase tuh . anie ngn jetot dah nak gerak . aq pon same. so selamat hari raya lah kepada mereka . hehehe . bas aku punye la lambat kan . geramm jerkk . dugaan sume nie . tq kepada chord ngn jas sbb teman kan kami sampai bas dtg . hihihii .


Arhhhh tiba jugak di BP. seronok tidak terkata taw . bahagia nya hidup den time tuh . hehe . lepas tuh tggu my brother dtg amik kat bustand. then terus menuju ke destinasi sebenar aku . RUMAH KU TERCINTA :)
ngeee~~~ seronok yer dah sampai . sampai je rumah terus on9 FB. biasa la tuh kan . then dlm kul 1 lebih tuh aku cm org kene tembak . tidur tak igt dunia . kul 5.50 baru bgn . HAHAHA. tak jb ape kan :)
bgn je trus g dapur tolong mak masak utk buka puasa . best yer dapat buka ngn family kan . tinggal brapa hari je lg nie . hehehe . saya tak sabar nak tunggu 1 syawal :)



No comments:

Post a Comment

AWESOME PEOPLE :)

 
.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}